مجموعه خدمات اَدلاین
در زمینه اینستاگرام

ما در اَدلاین ، تمامی خدمات زیر را در زمینه اینستاگرام به شما ارائه خواهیم داد

توانایی ربات های اَدلاین
تضمین ۱۰۰% امنیت ربات ها

افزایش فالور

ربات افزایش فالور بصورت کاملا هدفمند و واقعی

لایک و کامنت

ربات لایک و کامنت بصورت کاملا هدفمند

گروه حمایتی

ربات مخصوص گروه های حمایتی ( لایک ، کامنت و ... )

آنریکوست

آنریکوئست کردن افرادی که به درخواست شما پاسخی نداده اند

دیدن استوری

این ربات برای طبیعی نشان دادن رفتار انسانی می باشد

معماری اکسپلور

به کمک این ربات بصورت هوشمندانه وارد اکسپلور خواهید شد

پردازش تصویر

امکان تشخیص المان های پست های تصویری

ارسال دایرکت

قابلیت ارسال دایرکت انبوه بصورت متنی و تصویری

پاسخ به چند سوال مهم
درباره ربات اَدلاین

  • چرا ربات اینستاگرام ما اکشن بلاک نمی شود؟

    طبق توافقنامه اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ که گفته شد یک سری اطلاعات رو از کاربران دریافت میکنه نظیر ( تب زدن ، کلیک کردن و ... ) که بتونه تشخیص ربات از انسان واقعی رو راحت تر کنه برای خودش و از اونجایی که ربات ما کاملا رفتار انسان گونه دارد پس قابلیت تشخیص ربات بودنش توسط اینستاگرام بسیار سخت شده و به همین دلیل اکشن بلاک نخواهد شد.
  • چرا ربات اینستاگرام ما شادوبن نمی شود؟

    شادوبن یا شدوبن به معنی محروم شدن مخفیانه از یکسری مزایای جذب فالوور در اینستاگرام میباشد. حالا باهم به بررسی علل شادوبن نشدن توسط ربات ما بپردازیم:

    ۱.ربات ما به پیج وصل نمیشود یعنی لازم نیست اطلاعات اکانت به ربات داده شود
    ۲.ربات ما از API اینستاگرام استفاده نمیکند.
    ۳.تمام فعالیت های ربات از نظر تعداد و زمان اجرا، قابل تنظیم بر اساس استانداردهای اینستاگرام هستند.
    ۴.ربات قادر به اجرای فعالیت های کاملا انسانی نظیر چک کردن عکس های اکسپلور، چک کردن برخی استوری ها و گشت زنی در اینستاگرام میباشد.
  • ربات اینستاگرام ما، چطور بدون داشتن نام کاربری و پسورد، بر روی پیج شما کار میکند؟

    ربات ما فقط ماوس را حرکت داده و در جاهایی که نیاز است کلیک میکند. یعنی شما ابتدا مرورگر فایرفاکس را باز کرده و خودتان وارد اکانت اینستاگرام تان می‌شود (هر اکانتی که خودتان بخواهید) و بعد ربات را راه اندازی میکنید (یعنی عملیات زدن نام کاربری و پسورد توسط خودتان انجام میشود) حال ربات در صفحه اینستاگرام فقط دکمه هایی نظیر لایک را پیدا کرده و جایگاه صحیح آنها را تشخیص میدهد و بر روی شان کلیک میکند؛ همین! البته ربات یک بخش جداگانه برای استخراج اطلاعات از اینستاگرام دارد که در این بخش نیاز به نام کاربری و پسورد وجود دارد اما میتوانید در این بخش از نام کاربری و پسورد اکانت اصلی خود استفاده نـکنید و یک اکانت فیک یا تازه ساخت را به ربات بدهید.
  • هزینه ربات چقدر می باشد ؟

    هزینه ربات اَدلاین بصورت سالیانه و به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان می باشد ، لایسنس های دریافتی فقط مخصوص یک سیستم می باشد و به هیچ عنوان قابل انتقال به سیستم دیگر نمی باشد.
  • آیا هنگام فعالیت ربات ، میتوان با سیستم کار کرد ؟

    خیر . ربات از آنجایی که بعد از فعال شدن بصورت کامل دسترسی موس و کیبورد شما را در کنترل خود میگیرد ، تا پایان فعالیت ربات نمیتوانید از سیستم مورد نظر استفاده کنید.

مدیریت اینستاگرام

اگر دنبال تعریف درست مدیریت اینستاگرام یه بقول معروف اَدمین اینستاگرام هستید ، دنبال ما به پایین صفحه بیاید

طرح بندی پیج زیبایی

قبل از هر چیز نگاهی به این ۲ نمونه کار بندازیم

طرح بندی پیج آموزشی

خوب به طراحی ظاهر پیج دقت بفرمایید ، در نگاه اول چه جذابیتی برای مخاطب ایجاد میکند

اَدمین اینستاگرام

خوب ۲ تا از نمونه کارهای مارو دیدید. برداشتتون از این قضیه چی بود ؟ بنظر شما اَدمین اینستاگرام کار یک فرد به تنهایی میباشد ؟ خیر! میخواستم به اینجا برسم . ادمین اینستاگرام در واقع متشکل از یک تیم چند نفره حرفه ای میباشد که از روند ایده پردازی اولیه تا رسیدن به مرحله طراحی و اجرا رو در بر میگیره تا در نهایت به چیزی که ما میبینیم ختم بشه و موجب فروش برای صاحب پیج گردد.

اعضای تیم مدیریت اینستاگرام

خوب ببینیم اعضای تیم مدیریت اینستاگرام چه افرادی هستند و هر فرد در زمینه خود چه وظایفی رو برامون انجام میده

دیزاینر

در نهایت همه‌چیز در طراحی نمایان می‌شود! یک دیزاینر حرفه‌ای می‌تواند یک جمله ساده را در قالب یک طراحی زیبا به تصویر بکشد، به‌طوری‌که توجه همه افراد به آن تصویر جذب شود. دیزاینر باید علاوه بر سلیقه طراحی، اطلاعات کاملی در رابطه با روانشناسی رنگ‌ها داشته باشد. برای مثال اگر زمینه کاری مشتری در رابطه با بورس و رمز ارزها است، می‌توان از یک رنگ کاربرپسند و لوکس همچون بنفش استفاده کند. رنگ بنفش به‌عنوان یک رنگ لوکس شناخته می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر روی کاربران می‌گذارد.

استراتژیست

استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسب‌وکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفه‌ای برای پیج ها ارائه می‌دهد. این استراتژی به تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند طراحی، ویدئو و محتوا جهت می‌بخشد و باعث پیشرفت کسب‌وکارها در میان‌مدت می‌شود.

تدوینگر

با توجه به اینکه محیط اینستاگرام، یک محیط بصری است، محتوای ویدئویی می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران شود. بر این اساس تدوینگر با ارائه تدوین‌های بسیار جذاب، می‌تواند باعث افزایش میزان بازدید پیج های اینستاگرامی ‌شود. توجه داشته باشید که تدوینگری امری بسیار حساس و زمان‌بر است و شخص تدوینگر باید علاوه بر مهارت‌های تدوین، بسیار صبور و خلاق باشد.

محتوا نویس

پس‌ازاینکه استراتژی اینستاگرام به‌صورت کامل مشخص شد، محتوانویس برای تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند محتوای ویدئویی، کپشن، محتوای مربوط به استوری و … متن بسیار کاربرپسند و جذابی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که قلم محتوا نویس باید بسیار صمیمی و کاربرپسند باشد تا افراد با مطالعه متن‌ها، جذب پست‌های پیج شوند.

مشاور تبلیغاتی

پس‌ازاینکه تمامی محتواهای پیج (پست‌های ویدئویی، عکس و استوری) درج شدند، نوبت به تبلیغات می‌رسد. این تبلیغات می‌تواند به شیوه‌های مختلف مانند: تبلیغات در صفحه های پربازدید و یا اینفلوئنسر مارکتینگ صورت بگیرد. مشاور تبلیغات با بررسی تمامی بخش‌های پیج، محصولات و خدمات، رقبا، مخاطبان هدف و … به بهترین پیج ها تبلیغات را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید درصورتی‌که تبلیغات را بدون بررسی پیج های تبلیغاتی درج نمایید، ممکن است هیچ‌گونه نتیجه مثبتی دریافت نکنید. تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی پیج ها تبلیغاتی، به بهترین شکل تبلیغات شما عزیزان را انجام می‌دهد. با ارائه این تبلیغات، هزینه‌های بازاریابی شما در طی بازه زمانی معینی با افزایش میزان فروش به سود تبدیل شده و شرایط بسیار ایده آلی را برای کسب‌وکار خود تجربه خواهید کرد.